سنگین بنز عزیزی

سنگین بنز عزیزی

فروشگاه تمرکز خود را بر روی علم و دانش تخصصی خودرو جمع و از متخصصان صنعت خودرو و رشته مهندسی مکانیک استفاده نموده است. امروزه فروشگاه به قطب تهیه قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین برند مرسدس بنز تولیدات سال ۲۰۱۰ به بالا تبدیل شده است و کلیه قطعات ماشین های آکسور، آکتروس و آتگو را دارا است.

نظرسنجی سایت

در 5 سال آینده کدام برند مرسدس بنز بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 25
  • بازدید کل : 46942

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس


معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

کمپانی مرسدس بنز با طراحی و تولید کامیون های جدید، به دنبال گسترش خط تولید محصولات خود می باشد. مدل جدید این کمپانی که با نام آنتوس به بازار عرضه می شود، برای حمل بارهای سنگین در مسافت های کوتاه در نظر گرفته شده است. اگرچه بسیاری از امکانات و هم چنین طراحی آنتوس مشابه برادر بزرگ ترش، آکتروس، می باشد، اما مشخصات کابین این کامیون فقط مختص حمل و نقل بار در مسافت کوتاه است. این خودروساز آلمانی امکان انتخاب دو نوع کابین با اندازه های متوسط و کوچک، و هم چنین ۱۳ پیشرانه مختلف را برای خریداران کامیون جدید خود فراهم کرده است. شایان ذکر است، تمامی موتورهای ارائه شده برای آنتوس از استاندارد یورو ۶ پیروی می کنند.

طراحی خارجی

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

با طراحی مدل جدید آنتوس، کمپانی مرسدس بنز به عنوان نخستین سازنده کامیون های مخصوص حمل بار در مسافت های کوتاه معرفی شد. طراحی مدرن آنتوس و قرار گرفتن کابین بر روی موتور، در کنار امکانات بی شمار این کامیون که بسیاری از آن ها در آکتروس جدید نیز دیده می شود، بر جذابیت این کامیون پرقدرت می افزاید. جلوپنجره بزرگ V شکل آنتوس، بر دینامیک بودن این آلمانی زیبا و پرقدرت تاکید می کند. ستاره سه پر مرسدس بنز در وسط جلوپنجره قرار گرفته و دو بادشکن در دو طرف جلوپنجره، به منظور بهبود پایداری کامیون هنگام حرکت با سرعت زیاد و کاهش صدای باد، تعبیه شده است.

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس
معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

چراغ های جلو در پایین سپر قرار گرفته اند و طراحی منحصر به فرد آن ها، سبب تمایز آنتوس با دیگر کامیون ها می شود. لازم به ذکر است، ورودی های بزرگ هوا و طراحی آیرودینامیک سپر نیز، از دیگر ویژگی های آنتوس به شمار می رود. آینه های جانبی و شیشه جلو پانورامای این خودرو نیز به گونه ای طراحی شده اند که با کاهش ضریب پسار (ضریب مقاومت هوا) سبب بهبود عملکرد این کامیون می شوند. کمپانی مرسدس بنز کامیون جدید خود را با دو پلت فرم و ۶۷ نوع فاصله محوری مختلف، از ۲,۶۵۰ تا ۶,۷۰۰ میلی متر، عرضه می کند.

طراحی داخلی

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

کابین آنتوس با طول ۲.۳ متر صرفا جهت حمل با در مسافت های کوتاه طراحی شده است و در دو مدل S (کوچک) و M (متوسط) عرضه می شود. به دلیل آن که راحتی راننده و سرنشینان برای مرسدس بنز همواره در اولویت قرار دارد، می توان گفت که کابین این کامیون نیز، فضای مناسب و راحتی را برای راننده فراهم می آورد.

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس
معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس
معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

در خصوص مواد استفاده شده در کابین نیز می توان گفت، این خودروساز آلمانی از بهترین و با کیفیت ترین مواد در طراحی داخلی آنتوس بهره گرفته است؛ رعایت این موارد، مرسدس بنز را همواره در صدر برترین خودروها قرار می دهد. طراحی داشبورد آنتوس نیز به گونه ای انجام شده است که دسترسی راحت به کلیدها و دکمه های مختلف را در اختیار راننده قرار می دهد.

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

همان طور که در تصاویر منتشر شده از طراحی داخلی این کامیون زیبا مشاهده می کنید، جالیوانی ها و محفظه های نگهداری وسایل که در داخل کابین آنتوس تعبیه شده است، ساعات کاری خوشی را برای سرنشینان رقم می زند. علاوه بر تنظیمات مختلف صندلی ها که راحتی فوق العاده ای را فراهم می آورند، فرمان قابل تنظیم آنتوس که در دو حالت طولی و عرضی قابل تنظیم می باشد نیز، از عملکرد خوبی در هنگام رانندگی برخوردار است.

قدرت موتور و عملکرد

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

تمامی ۱۳ مدل پیشرانه ارائه شده برای آنتوس، دارای استاندارد یورو ۶ و Blue Efficiency Power می باشند و با قدرت ۲۳۸ تا ۵۱۰ اسب بخار این آلمانی زیبا را به پیش می برند. کمپانی سازنده با اطمینان از عملکرد عالی گیربکس های اتوماتیک PowerShift در دیگر محصولات خود، از این گیربکس در آنتوس نیز استفاده کرده است. علاوه بر ترمز ضد قفل و کیسه هوا، وجود سیستم کمک ترمز فعال بر ایمنی این کامیون می افزاید.

معرفی کامیون مرسدس بنز آنتوس

منبع: ۱CAR

  انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 906

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آدرس دفتر فروش: آذربایجان غربی، مهاباد، مجتمع تجاری و اداری نور، واحد 341، شتابدهنده کسبوکار کارما

سنگین بنز عزیزی با تجربه 30 ساله در زمینه تامین، توزیع و واردات لوازم یدکی ماشین های مرسدس بنز دیزلی خدمات خود را در سایت رسمی سنگین بنز ارایه می نماید. شعار سازمانی: “مشتری مداری تنها راه موفقیت ماست.”

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما